Bereid je voorโฆ op een duistere, muzikale odyssee die je ziel zal grijpen.

Dit is geen gewone radio-uitzending. Dit is een portaal naar het onbekende, een ritueel van klanken dat je meevoert naar de rand van je bewustzijn. Stem af op Radio Bullet, waar ik, DJ Gloomy, je onderdompel in zeldzame, hypnotiserende tracks die de mainstream algoritmes nooit zullen aanraken.

Wat kun je verwachten?
Een schaduwrijke reis door een kluis vol vergeten juweeltjes en wilde, bezwerende geluiden. Van de rauwe intensiteit van black metal tot de warme gloed van klassieke soul, van obscure elektronica tot tijdloze rock โ elke track is zorgvuldig gekozen om je te raken, te verrassen en je mee te nemen naar plekken waar je geest zelden dwaalt. Verwacht kippenvel, een onverwachte traan, en ja, misschien zelfs een paar dansende demonen die je niet kunt weerstaan. Dit is muziek die niet alleen gehoord, maar gevoeld wordt.
Wat mis je als je niet luistert?
Een unieke kans om te ontsnappen aan de eenheidsworst van commerciรซle playlists. Je mist de magie van zorgvuldig gecureerde tracks die je nergens anders hoort, de spanning van een verrassingsnummer dat je wereld op zijn kop zet, en de connectie met een gemeenschap van muziekliefhebbers die net zo gepassioneerd zijn als jij. Dit is niet zomaar een uitzending โ het is een ervaring die je niet kunt terugdraaien.
Jouw tracks op Radio Bullet!
Heb jij een verborgen parel die de wereld moet horen? Stuur je beste, meest zielroerende tracks naar Radio Bullet via
https://radiobullet.nl (ga naar de verzoekjes-sectie). Je kunt ook mailen naar gloomer @ mail.be of reageren op mijn FB-posts of de desbetreffende topics die ik aanmaakte op verschillende fora. Wie weet wordt jouw nummer onderdeel van mijn volgende duistere setlist en draai ik het voor luisteraars over de hele wereld!

Stem af op
www.radiobullet.nl
Uitzendtijden:

Genรจve, Zwitserland โ 16:00 CET

New York, VS โ 10:00 EST

Londen, VK โ 15:00 GMT

Gaborone, Botswana โ 17:00 CAT

New Delhi, India โ 20:30 IST

Speellijst voor zaterdag 17 Mei 2025:
01. VoltageReign - Gloom N Doom (Jingle)
02. Surprise
03. Lugubrum - Bergganger
04. Andre Hazes - Zij Gelooft In Mij
05. Anne Clark - Sleeper In Metropolis
06. Belphegor - Devour This Sanctity
07. Electric Light Orchestra - All Over The World
08. Guru Josh Project - Infinity 2008 (Klaas Vocal Edit)
09. Hot Butter - Popcorn
10. Thee I's - Neo Existentialism
11. Joe - Slope
12. Motรถrhead โ Whorehouse Blues
13. Pentagram - Demented (Remastered 2013)
14. Scooter - Posse (I Need You On The Floor)
15. (Function - Variance 1)

Speellijst voor zondag 18 Mei 2025:
01. Jingle
02. Surprise
03. Burzum - Det Som Engang Var
04. Aretha Franklin - Think
05. CombatPlayer - Flickering
06. Crobot - The Necromancer
07. EH Jansen ft. SUNO - Autopilot Lungs (Gloomy's Sleepparalysis Explained)
08. EQD - Equalized #001 (A1)
09. Explorers of the Nile - We Are All Egyptians
10. KMYLE - Vibration
11. Mercyful Fate - Black Funeral
12. Muddy Waters - Mannish Boy
13. Santana - Black Magic Woman
14. The Doors - Light My Fire
Heruitzending van de weekenduitzendingen, elke donderdag op Radio Bullet:
Geneva, Switzerland 20:00 CET
New York, USA 14:00 EST
London, United Kingdom 19:00 GMT
Gaborone, Botswana 21:00 CAT