Chillout Contest: Stemmen

Ben jij de beste op dit forum? Bewijs het hier!

Welke inzending van de Chillout Contest vind jij het best?

Yuroun
7
29%
Michiel
8
33%
Athean
0
Geen stemmen
Marnix
0
Geen stemmen
DJ Sigma
0
Geen stemmen
Euphorica
5
21%
Simonofhell
0
Geen stemmen
Le Cram
0
Geen stemmen
dj kolj
0
Geen stemmen
Plieuw
2
8%
Lvdzijden
0
Geen stemmen
Earthworm
0
Geen stemmen
BoukE
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
Simon
Fruity God
Fruity God
Berichten: 3499
Lid geworden op: zo 03 jun 2007 13:09
Locatie: Ja
Contacteer:

Ongelezen bericht door Simon »

inderdaad,
misschien kunnen we nu een week stemmen voor een volgende contest, en dan de deadline zetten voor inzendingen de eerste dag van de paasvakantie ofzo (24/03)
Shut your pompous vortex of overlapping fangs
Gebruikersavatar
Jesse
Admin & Remix Master
Admin & Remix Master
Berichten: 4045
Lid geworden op: di 17 jan 2006 14:01
Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Locatie: Oldenzaal
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jesse »

Michiel schreef:Mogen we ondertussen al weer ergens na denken over een nieuwe contest?

Van mij mag het tempo van de contest best wel wat omhoog.. (momenteel maar 4 per jaar..)


Nee. Ik vind het tempo eigenlijk prima, 4 is nog best wel veel zelfs. Uiteraard mag er wel gepraat worden over een nieuwe contest, ik zal even een topic aanmaken hiervoor.
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Michiel schreef:Mogen we ondertussen al weer ergens na denken over een nieuwe contest?

Van mij mag het tempo van de contest best wel wat omhoog.. (momenteel maar 4 per jaar..)


Wat let jou om je eigen wedstrijdjes te houden?

In de schrijverswereld is het vrij normaal om opdrachten te vertrekken, zodat men hun kwaliteiten kan aanscherpen.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Ongelezen bericht door Ajna »

Ik heb op Yuroun gestemd vanwege de accoustiek, de sfeer,en de creativiteit van het nummer.Heel mooi!
Het was best moeilijk om te kiezen omdat er nog een paar mensen bij zaten van wie ik het nummer erg goed vond klinken.Maar Yuroun gaf bij mij uiteindelijk toch de doorslag.
Wil bij deze wel erg graag mijn complimenten geven aan iedereen die een track heeft ingezonden voor deze Contest!Super gedaan allemaal!
Ontzettend leuk om dit allemaal te kunnen beluisteren :)
Gebruikersavatar
Gaatjeniksaan
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1296
Lid geworden op: ma 17 dec 2007 16:45
Locatie: Hoorn NH

Ongelezen bericht door Gaatjeniksaan »

stel dat michiel wint komt er dan testaan van

Percussion & Chill out master ? :badgrin:
Ajna
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4667
Lid geworden op: do 24 mei 2007 23:15

Ongelezen bericht door Ajna »

Gaatjeniksaan schreef:stel dat michiel wint komt er dan testaan van

Percussion & Chill out master ? :badgrin:



Dat lees je dan vanzelf wel :D
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

De Jury, dames en heren, is er uit!

So listen en weep, bitches.


We hebben ieder afzonderlijk alle liedjes beluisterd en beoordeeld, elkaar onze top 12 gestuurd, hier nog wat over gepraat, en hebben toen een top 3 samen gesteld waar we ons ieder het meest in konden vinden.

Deze top 3 ziet er als volgt uit:



1. Michiel
2. BoukE
3. Athean



Graag willen we alle andere deelnemers eveneens bedanken voor het deelnemen aan de contest, en we hopen dat jullie volgende keer weer mee zullen doen!
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
keysersozeh
Fruity Captain
Fruity Captain
Berichten: 434
Lid geworden op: ma 29 okt 2007 19:32

Ongelezen bericht door keysersozeh »

:P @ Maz..

Als iemand nog ff op Euphorica kan stemmen.. dan hebben we 3 winnaars.
"Democracy is non-negotiable"
Gebruikersavatar
Witsema
Fruity Master
Fruity Master
Berichten: 1329
Lid geworden op: wo 04 okt 2006 16:03
Locatie: Nijmegen

Ongelezen bericht door Witsema »

ik had ze al geluisterdn, en op Michiel gestemd. Maar heb nog geen tijd gehad om voor iedereen feedback te geven.. komt nog wel dnek ik. Maar Michiel z'n productie vind ik gewoon in alle aspecten geniaal. (H) petje op!
Afbeelding

ôôoh, is, goei?
Gebruikersavatar
Suriel
Admin & 303 Master
Admin & 303 Master
Berichten: 6553
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:10
Locatie: In Panic Rang: Grandmaster Coolheid: Zeer hoog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Suriel »

Die vorige post van mij was geheel namens de jury, nu wil ik er toch nog even dieper op ingaan op een meer persoonlijke noot.

Daarom, mijn persoonlijke top 12, met korte toelichting erbij.



1. Michiel - Pakte me gewoon het best, heel mooi, catchy, schitterend afgewerkt, veel diverse klanken en hele goede structuur, echt goed gedaan!

2. BoukE - Lekker sfeertje, erg goede opbouw, goede melodielijnen en leuke drums. Jij verraste me overigens het meeste en het aangenaamste, je bent erg goed bezig!

3. Athean - Lekkere melodie, fijne achtergrond, heerlijk rustgevend, maar ietsje te eentonig helaas.

4. Yuroun - Fijne melodielijnen, en mooi gepingel, maar wat mij betreft kon het iets rustgevender en diverser.

5. LeCram - Drums zijn niet slecht, heel layed-back sfeertje, maar trekt zich net wat lang.

6. Plieuw - Mooie compositie, lekker dramatisch tintje, maar erg saaie drums en het mag gerust wat gevarieerder.

7. Euphorica - Leuke synthjes, alleen af en toe wat te vol en te langdradig, het grootste minpunt echter vond ik dat mij je hoofdthema niet echt duidelijk werd.

8. Sigma - Vette drums, aardige synths maar lang niet relaxed genoeg mijns inziens.

9. Simon - Geweldige drums, melodietjes vallen me echter nogal tegen, synthwerk kon ook stukken beter en het is wat langdradig af en toe. Ik vind het best jammer, ik had veel meer van je verwacht.

10. Earthworm - De klank is niet slecht maar het heeft erg weinig inhoud en ik vind het zelfs wat saaiig.

11. Kolj - Baslijn vind ik écht niks, drums konden veel beter, saxje is wel grappig en het riedeltje is ook wel leuk, maar vrij saai en veel te kort.

12. Lukas - Je drums vond ik helemaal niet chill, je melodietjes niet echt pakkend en daarbovenop vond ik het totaal ook erg eentonig. Net als bij Simon, erg jammer! Je kunt echt wel beter dan dit, en hoe spijtig ik het ook vind om je als laatste te plaatsen, ik vond jouw inzending het minst.



Hatemail kan per PM, per E-Mail of als je echt ruzie wilt maken via MSN, maar a.u.b. niet in dit topic. Al verwacht ik niet dat het zo erg zal zijn, maargoed :P
_________________

L STFUDIO
_________________

= = Domme vragen bestaan in overvloed.
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Hmzz was het niet de bedoeling dat de nummers 1 tot en met 3 van de poll door de jury appart beoordeeld moest worden en dan de punten bij elkaar optellen? :roll:
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yuroun »

Euphorica schreef:Hmzz was het niet de bedoeling dat de nummers 1 tot en met 3 van de poll door de jury appart beoordeeld moest worden en dan de punten bij elkaar optellen? :roll:


Dat had ik ook begrepen. De forumleden zouden de voorselectie doen, de juryleden de uiteindelijke selectie.
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Michiel
Master of Percussion & Chillout
Berichten: 2358
Lid geworden op: di 06 jun 2006 20:38
Locatie: Achterhoek

Re: Chillout Contest: Stemmen

Ongelezen bericht door Michiel »

Jesse schreef: De jury (Maz, Richard en Dimas) kunnen onderling (via PM of Msn) overleggen welke zij het beste vinden, waarvoor dezelfde puntentelling geldt. Na 1 of 2 weken wordt alles bij elkaar opgeteld, en komt er de winnaar uit die zich 'Master of Chillout' mag noemen, deze membertitel krijg je ook. :)


Dus je pakt de top 3 van de poll en de top 3 van de jury..
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yuroun
Fruity God
Fruity God
Berichten: 2908
Lid geworden op: za 21 jul 2007 20:53
Soundcloud: https://soundcloud.com/sevarandeep
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Chillout Contest: Stemmen

Ongelezen bericht door Yuroun »

Michiel schreef:
Jesse schreef: De jury (Maz, Richard en Dimas) kunnen onderling (via PM of Msn) overleggen welke zij het beste vinden, waarvoor dezelfde puntentelling geldt. Na 1 of 2 weken wordt alles bij elkaar opgeteld, en komt er de winnaar uit die zich 'Master of Chillout' mag noemen, deze membertitel krijg je ook. :)


Dus je pakt de top 3 van de poll en de top 3 van de jury..


Ok. Dan heb ik het verkeerd gelezen. 0_0
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." - Ludwig van Beethoven
Gebruikersavatar
Euphorica
Grandmaster
Grandmaster
Berichten: 4537
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 1:16

Ongelezen bericht door Euphorica »

Dan heb ik dat ook verkeerd begrepen maar zo word de hele poll dus overbodig lijkt mij.
Gesloten