MvR schreef: ↑vr 17 dec 2021 10:07
FYI: FL Studio werkt nog niet foutloos op Windows 11, dus er wordt vanuit Image Line aangeraden om nog NIET te upgraden.
Dank voor de tip. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad.
MVG.
-FS-
p.s: Meerwaarde? Geen idee eerlijk gezegd. Ziet er i.i.g. wel strakker uit dan windows 10. Maar dat is puur grafisch. Mooier maar ook overzichtelijker wat mij betreft.
Krijg vandaag 3 opbergboxen in huis. Voor mijn tape - cassette collectie van bijna 100 tapes ( 45 bespeeld en 54 leeg nog in seal ). Denk dat ik 1 box overhoud. Die kan ik dan gebruiken voor iets anders. Altijd handig om zaken te organiseren en structureren. Verder wens ik jullie allen een hele mooie dag en rest van de week.
Die dingen komen altijd van pas. Ik kwam er laatst achter dat er op zolder nog een grote doos stond vol met microfoon, audio en allerlei andere kabels. De hele zooi uit elkaar gehaald (wat een werk) opgerold en de opbergbox in. Deksel er op en voila!
Ajna schreef: ↑wo 29 dec 2021 18:11
Die dingen komen altijd van pas. Ik kwam er laatst achter dat er op zolder nog een grote doos stond vol met microfoon, audio en allerlei andere kabels. De hele zooi uit elkaar gehaald (wat een werk) opgerold en de opbergbox in. Deksel er op en voila!
Veel plezier ermee!
Hoi Ajna. Ja, hier net zo. Heb laatst de zolder heel structureel gemaakt. Soort bij soort in opbergboxen. En had i.d.d. ook een grote doos vol met kabels, electronica etc na afloop. Lagen her en der verspreid. Alle kabels e.a. gesorteerd en vastgemaakt met tyreps. Zolder is nu super overzichtelijk. Weet nu gelijk waar alles staat. En het bespaart een hoop ruimte. Koste me wel een uurtje of 3, maar dan heb je ook wat. Ook de schuur net zo. Vorig jaar helemaal opgeruimd en gestructureerd. Eindresultaat: Netjes en strak en bespaart weer ruimte. En die kabelbak die ik nu uitgezocht hebt bevat een behoorlijk bedrag aan spullen. Van tulp en jack kabels tot HDMI en UTP, USB, maar ook nog een mixer, microfoon, oude telefoons en nog wat andere zaken. Deksel er op en klaar is kees!
Ik heb nog heel lang een iPhone 7 gebruikt en heb vandaag eindelijk een nieuwe gekocht, omdat de batterij gewoon soms ineens 40% naar beneden schoot. Onwijs vervelend. Dus ik heb nu een iPhone 13! Man, wat een verschil. Het mag wat kosten, maar als ik er net zo lang mee doe als de vorige haal ik het bedrag er zeker uit. Het is immers iets waar ik niet meer zonder kan.
MvR schreef: ↑za 22 jan 2022 13:51
Ik heb nog heel lang een iPhone 7 gebruikt en heb vandaag eindelijk een nieuwe gekocht, omdat de batterij gewoon soms ineens 40% naar beneden schoot. Onwijs vervelend. Dus ik heb nu een iPhone 13! Man, wat een verschil. Het mag wat kosten, maar als ik er net zo lang mee doe als de vorige haal ik het bedrag er zeker uit. Het is immers iets waar ik niet meer zonder kan.
Veel succes en plezier er mee kerel! Mooi stukje highly advanced technology so to speak! Gelijk heb je!