e-Gloomy-nations schreef:vannacht 4 kalmeerpillen en 2 slaappillen genomen, en toch maar een totaal van 2 uur op 24 uur geslapen..
Op eigen initiatief? Is het niet wijs om toch weer langs je huisarts te gaan? Dit houdt geen mens vol!
e-Gloomy-nations schreef:vannacht 4 kalmeerpillen en 2 slaappillen genomen, en toch maar een totaal van 2 uur op 24 uur geslapen..
e-Gloomy-nations schreef:Euh, niet echt op eigen initiatief.. de dokter heeft me naar de grootste en bekendste slaapkliniek gestuurd.. daar konden ze me niet helpen, dat moest "mijn psychiater maar doen".. Wat doet mijn psychiater : ze schrijf me 8 kalmeertabletten (Xanax) per dag voor + ik mag ook overdag 3 inslapers nemen, slaappillen dus.. Te gek om los te lopen gewoon.
Ik vertoon erge dementie en desoriëntatie-symptomen.. een jetlag in de honderdste graad..
Maar, zoals eerder gezegd, zal ook dit wel een spirituele oorzaak hebben.. en is volgens mij "gestuurd door boven".. dus, ook dit ervaar ik als positief
Alleen ben ik er zo mottig van hé
Dank je wel voor je bezoekje, Anja
Ajna schreef:Ook Xanax kan de nodige bijwerkingen geven (coördinatie en geheugenproblemen enz) Daarnaast neem je ook nog eens slaapmedicatie. Naast overdag's gebruik je het ook s' nachts? Als er geen verbetering in de situatie komt dan misschien toch een nieuw consult aanvragen, niet alles heeft een spirituele oorzaak en zoiets breekt je op een gegeven moment echt op! Maargoed, dit weet je zelf het beste. Sterkte nogmaals!
Yuroun schreef:ga de natuur in, ga wandelen, zwemmen, sporten etc. Dat werkt veel beter dan al die hulpmiddelen.
e-Gloomy-nations schreef:Hey Fredjesman
Thanks voor deze video, ik ga hem beluisteren.
Bedankt voor alles !!
Fijne avond nog.. iedereen.
Gloomy.
"De effecten
Angst : Zeer effectief. Genoeg onderzoek toont aan dat Ashwagandha sterke angst werende eigenschappen heeft. Ook bij sociale angst zou men met dit kruid vooruitgang boeken.
Cortisol : Zeer effectief. De daling in cortisol bij mensen na gebruik van een supplement was enorm. Dat ging van 15% tot 28%.
Kracht : Zeer effectief. Verbeteringen in de hoeveelheid aan kracht werd vastgesteld in getrainde personen, die een sprint moesten afleggen. Dezelfde test werd gedaan bij mensen die geen sport deden en dezelfde resultaten werden bereikt.
Stress : Zeer effectief. Het kruid is in staat om de symptomen van stress enorm te verlagen. Ook helpt dit tegen vermoeidheid, cortisol en prolactine.
Cholesterol : Zeer effectief. Er wordt een daling vastgesteld van de totale cholesterol, dit bedroeg maar liefst 10%. Dit komt voor bij mensen met normale cholesterol, als mensen met een hoog cholesterol.
Bloedsuiker : Effectief. Een verlaging van de bloedsuiker waarden wordt vastgesteld bij het gebruik van een supplement. Echter is de verlaging relatief laag 5%.
Bloeddruk : Gemiddeld. Een kleine daling van de bloeddruk werd vastgesteld bij mensen die het kruid gebruiken. 1.6% in de systolische bloeddruk en 6% bij de diastolische bloeddruk.
Depressie : Gemiddeld. De effecten van Ashwagandha op depressie verschijnselen zijn minder sterk dan de effecten van Ashwagandha op angstgevoelens. Toch heeft het kruid een grote invloed op het verlagen van symptomen van depressie. Vooral dan door het toenemen van dopamine en serotonine door Ashwagandha.
Vermoeidheid : Zeer effectief. Als gevolg van zijn adaptogene effecten zal het kruid de vermoeidheid tegengaan wanneer het dagelijks wordt gebruikt.
Motivatie : Een verhoging van de motivatie was ontdekt bij de mensen waar ook de angst was afgenomen. Daarom is het echter niet duidelijk of de extra motivatie er komt door het supplement, of door de daling van de angst gevoelens.
Zaadcel mobiliteit : Net zoals het sperma toeneemt, de vruchtbaarheid van het sperma toeneemt, gaat ook de mobiliteit van de zaadcellen toenemen.
Sociaal functioneren : Bij mensen met angstgevoelens is het sociaal functioneren gemiddeld een stuk lager. Doordat de angst wordt verlaagd wordt het sociaal functioneren ook verbeterd.
Testosteron : Testosteron wordt verhoogd bij mannen met een testosteron tekort. Bij mensen met vruchtbaarheidsproblemen en bij mannen die aan krachttraining doen. Bij gewone gezonde mensen die geen krachttraining doen is de stijging een stuk lager.
Slapeloosheid : Bij vrouwen met slapeloosheid werd een verbetering vastgesteld door het gebruik van een supplement."