e-Gloomy-nations schreef: ↑za 10 jul 2021 19:21
Ik eet sedert mijn colloquatie nog maar zélden vlees. EN het gaat me goed af.. Nog even doorzetten en ik ben vlees-vrij
Fred-E Skywalker schreef: ↑wo 15 sep 2021 9:37
Robin Stevens - NLP coach. Zijn twee boeken gekocht en nu aan het lezen. Erg interessant en simpel en doeltreffend geschreven.
N.b: De kracht van al deze informatie ( op het gebied van zelfrealisatie e.a. ) zit in de herhaling van de stof. Ik herhaal dan ook dagelijks bepaalde geleerde zaken. het onderbewustzijn kan worden (her) geprogrammeerd door autosuggestie en reciteren.
Ik lees regelmatig het muziekblad: "PLATOMANIA" Enigzins vergelijkbaar met het blad "OOR". Maandelijks neem ik een ( GRATIS ) exemplaar mee van hun muziekzaak. Staat vol wetenswaardigheden over bands, artiesten, albums etc. Het is dan wel geen literatuur, maar lectuur.
Interessant boek over collectieve bewustwording. Zonder een organisatie te zijn komen er steeds meer individuen bij die "wakker" worden aangaande de maatschappij globaal gezien. Een nieuw Paradigma .. Geschreven in de jaren 80 en actueler dan ooit. Critical mass - collective shift.
- Een nieuwe Aarde. Zeer opbouwend, wat mij betreft. Kwam uit op 6 oktober 2005. Inmiddels alweer 17 jaar oud. Nog immer actueel. Eckhart heeft eigenlijk weinig geschreven. In de afgelopen 25 jaar enkele boeken. Dit omdat zijn teachings dezelfde zijn als toen ( neem ik aan ). Dus alles wat hij extra zou schrijven, zou al een keer gezegd zijn. Wel volg ik zijn youtube kanaal wekelijks. Ook daarin herhaling van de stof. Reciteren is voor mij een belangrijke manier om dit soort zaken te internaliseren. I.i.g. recommended.