e-Gloomy-nations schreef: ↑do 31 mar 2022 21:15
Oki Anja, no problemo. Ik apprecieer je anticipaties in mijn leven altijd. Het is inderdaad mooi geweest, maar er komt op me af wat moet afkomen. Welke beslissing er ook gemaakt wordt: ik omarm het. Alles is goed, always.
Fijne avond luitjes, ik heb jullie lief!
PS. Gaan we terug on-topic?
Mijns inziens: Annihilation is necessary. :-/
Back on topic
Je moet uiteraard ook helemaal zelf weten Gloomy hoe jij dingen doet. Het is jouw leven.
Ajna schreef: ↑zo 03 apr 2022 19:01
Ja mensen, oorlog blijft verschrikkelijk en wat er o.a in Oekraïne gebeurd is bizar, al die vreselijke beelden.. Karma!
Ja. Zeg dat wel. Dan kijk ik naar onze eigen situatie in Nederland. Wat hebben wij dan nog een paradijs. Ondanks sommige ontevredenheid over politiek e.a. Ben ontzettend blij en dankbaar dat ik in een relatief vrij land woon en mijn ding dagelijks kan doen. Je zult maar in een oorlogsgebied wonen daar. Man och man. Dat is jah verschrikkelijk. Wil voor geen goud met die mensen moeten ruilen. Heb het echt met ze te doen. Maar goed. Dit zie je uiteraard wereldwijd. Veel landen die met armoede, hongersnood, oorlog, corrupte politici e.a. kampen. Als je dan alles relativeert binnen de context van ons landje !!! . Nou, laten we dan ook onze handjes maar stijf dichtknijpen!
Fijne week iedereen! Geniet van de vrijheid die we hier hebben ( en welvaart en welzijn ).