Jorik schreef:Spreek anders gewoon af dat we eerst 303 doen, daarna pop/rock...
Misschien is er wel meer animo voor een ander soort contest dan een pop/rock contest?
We kunnen tegen die tijd natuurlijk ook 2 contests tegelijk houden, 1 pop/rock, en 1 voor de mensen die liever iets anders willen.
Doe maar niet te gelijk, dan is de animo waarschijnlijk kleiner voor beiden, en de overwinning kleiner.
Dus eerst 303, dan Pop/Rock.
Maar ik denk niet dat we een volle maand nodig hebben voor een 303 riedeltjes contest.. (dat is toch minuten werk. )
Misschien toepasselijk en overzichtelijk als we naast een 303 alleen een 808- en 909-drumkit mogen gebruiken. Zonder een lekkere beat er onder is er een stuk minder aan. En ze zijn historisch gezien erg aan elkaar verbonden.. Men gebruikte immers vaak een combinatie van deze betaalbare synth. (destijds waren ze relatief nog erg goedkoop).Maar goed Stan moet maar beslissen..
Misschien heeft Buzzer, als bedenker van deze wedstrijd nog een idee?
Eigenlijk moet je als het echt officieel moet alleen maar 606 kits gebruiken want de tr606 werd vroeger samen met de tb303 uitgebracht, dus die horen bij elkaar eigenlijk,maar ik vind die 606 wel zeer crappy klinken, dus dat iedeetje van 808,909 vind ik prima,ik gebruik toch al niet anders! En dat 303 minutenwerk is geld voor mij niet,want ik kan daar uren mee klooien,heerlijk knoppies draaien!
jah jong! dat voorbeeldje is gewoon 2min werk,maar jij moest eens weten wat je allemaal uit een 303 kunt trekken!! dus je zit er heel ver naast als je zegt dat het concept van de 303 de hele tijd het zelfde is!
Zo! De 303 contest heeft gewonnen en hij is van start gegaan. Zie dit topic voor meer info. Als je het niet eens bent met een regel of nog suggesties voor andere regels hebt, meld dat dan ff in dat topic.