303 Contest: Stemmen
-
- Master of Percussion & Chillout
-
- Fruity Master
-
- Fruity God
-
- Fruity Master
Tjah, moeilijke keuzes. Lvdzijden vind ik een beetje vaag. Jesse heeft wel een mooie beat maar ik vind zijn 303 niet perfect. Euphorica vind ik de 303 iets te ver op de achtergrond, het lijkt net dat de drums vooraan staan. Dan blijft Maz over, hij heeft idd meerdere 303 geluiden en ze komen goed naar voren. Daarom stem ik op Maz
BoukE

BoukE
-
- Fruity Master
-
- Fruity Captain
Ik heb meerdere keren naar alle inzendingen geluisterd en ik heb goed na moeten denken, want echt alle 4 inzendingen waren uniek en van hoge kwaliteit!
Toen ik Maz z'n inzending voor de 3e keer beluisterde werd het me duidelijk...
Het is tussen Maz en Jesse!
Maar, er kan er maar een de beste zijn. Maz z'n inzending is gewoon erg goed, met weinig tools wist hij toch een dijk van een 1 minuut 30 neer te zetten. Maar waar ik het stuk z'n kracht vind verliezen was in de lange fill. Op een punt waar je de kick verwacht en zelfs naar verlangt, volgt er nog meer fill.
Nee de beste vond ik toch echt Jesse. Ondanks dat zijn inzending erg kort was, vond ik zijn inzending erg krachtig en duidelijk in elkaar zitten met een pakkende riff. Recht toe recht aan, zoals het hoort in 303+909.
Toen ik Maz z'n inzending voor de 3e keer beluisterde werd het me duidelijk...
Het is tussen Maz en Jesse!

Maar, er kan er maar een de beste zijn. Maz z'n inzending is gewoon erg goed, met weinig tools wist hij toch een dijk van een 1 minuut 30 neer te zetten. Maar waar ik het stuk z'n kracht vind verliezen was in de lange fill. Op een punt waar je de kick verwacht en zelfs naar verlangt, volgt er nog meer fill.
Nee de beste vond ik toch echt Jesse. Ondanks dat zijn inzending erg kort was, vond ik zijn inzending erg krachtig en duidelijk in elkaar zitten met een pakkende riff. Recht toe recht aan, zoals het hoort in 303+909.
Wil jij, net als Reburn ook jouw reclame als mijn avatar? Reageer dan snel per PM en wie weet ben jij de gelukkige!

-
- NFF's Henk Jan Smits
-
- Grandmaster
- Soundcloud: https://soundcloud.com/gloomer2000
-
- Fruity King
-
- Fruity God
-
- Fruity Loopist
-
- Admin & 303 Master
Allereerst wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en iedereen die nog op me wilt stemmen.
Dat gezegd, ik heb op Lukas gestemd omdat ik zijn werk het origineelst en spannendst vindt. Hij creëert echt een hele coole sfeer en ik vind zijn synthwerk het innovatiefst.
Jesse, je synth was wel cool maar ik vond je stukje gewoon te weinig hebben, je hebt een intro en een loopje, ruw gezegd, en voor een stuk dat 1.30 mag duren vind ik het gewoon te weinig. Daarnaast vind ik ook echt te weinig dynamiek in je synthwerk terug. Nice try though.
Euphorica, je synthwerk was prima, zoals ik verwacht had, maar ik vind het veel te achterhaald. Het klinkt erg goed maar het is gewoon veel te gedaan. Je beats vind ik wat onder de maat voor jouw doen, je kunt veel beter.
Mezelf, dat was flauw geweest.
Spannend wel ^^
Dat gezegd, ik heb op Lukas gestemd omdat ik zijn werk het origineelst en spannendst vindt. Hij creëert echt een hele coole sfeer en ik vind zijn synthwerk het innovatiefst.
Jesse, je synth was wel cool maar ik vond je stukje gewoon te weinig hebben, je hebt een intro en een loopje, ruw gezegd, en voor een stuk dat 1.30 mag duren vind ik het gewoon te weinig. Daarnaast vind ik ook echt te weinig dynamiek in je synthwerk terug. Nice try though.
Euphorica, je synthwerk was prima, zoals ik verwacht had, maar ik vind het veel te achterhaald. Het klinkt erg goed maar het is gewoon veel te gedaan. Je beats vind ik wat onder de maat voor jouw doen, je kunt veel beter.
Mezelf, dat was flauw geweest.
Spannend wel ^^
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
L STFUDIO
- NFF's Henk Jan Smits
-
- Fruity Captain