Nee geintje, ik weet dat het altijd er zo al aan toe ging, maar ik ben het hier persoonlijk gewoon niet mee eens.. that's all

Michiel schreef:Gewoon een heel nummer,....
van intro tot outro... niet meer, niet minder. En handicaps zijn echt bullshit, wat die beperken alleen maar de creativiteit.
Michiel schreef:Als je niet in staat bent een goed intro te maken ed. dan is dat je eigen probleem.. (ik verwacht dat de toekomstige chillmaster dat wel moet en zal kunnen).
Euphorica schreef:Het is gewoon niet te doen om chill out te maken met een speelduur van 1.30!!
Dat komt ook vooral omdat het tempo laag ligt,als je een zweverig akoordenpartijtje speelt dan zit je al aan de tijd! En als je alles in die 1.30 moet proppen word het ook al gouw te druk en is het dus geen chill meer! Dus ik pleit voor de 6\7 minuten!
Michiel schreef:We hebben hier een beperking, dat het chill wordt.. lijkt mij op zicht al een beperking. Zowiezo al niet de standaard stijl van velen. Bij de perc. only contest hadden we ook maar 1 beperking, dat je alleen percussie gebruikt.. voor de rest kon je elke sample/vsti gebruiken. Waarom die extra zinloze handycaps die Maz voorstelt? Worden daar de inzendingen beter van?
Michiel schreef:Vaak hebben we een klein stukje muziek, omdat de contest maar om 1 ding gingen (303, bassline). Maar in de FL only contest hadden we hele nummers, welliswaar van max. 4 minuten. Specifiek deze contest staat een langere tijd gewoon beter... puur functioneel dus..
Michiel schreef:Ik had het in eerste instantie over eventuele extra handicaps die jij al eerder hebt gepoogt in de wedstrijd te betrekken. Heb je zelf een heel toppic over gemaakt...
Michiel schreef:Dus omdat we het in de rijke historie van maarliefst 5 of 6 contesten bijna altijd hebben gedaan, doen we het nu automatische weer... en zijn we inconsequent omdat we het niet doen.. ? Beetje erg simpel en kortzichtig gedacht.
Michiel schreef:Waar het hier in principe omgaat is dat een stukje van 1:30 minuut geen lekker chill plaat kan worden. Althans niet zo goed als het zou kunnen zijn, met 4 minuut of langer.
Michiel schreef:Dat dromerige, zwevende in een chillplaat berijk je niet in anderhalve minuut. Vandaar dat een kort stukje chill-muziek een slecht idee is. Maar als je denkt dat het niks uitmaakt, dan stuur je toch iets van anderhalve minuut in.
Michiel schreef:Die 303-contest had van mij ook wel langer mogen duren, mogelijk was dat zelfs beter geweest, maar dat had je eerder aan moeten kaarten. Desalnietemin vind ik dat je 303-skills niet zo zeer samen hangen met de tijd van de plaat, dan bij deze contest het geval is. In dit geval had de wedstrijdleiding besloten het relatief kort te houden. Termeer omdat dit samenhing met een beperking van slechts 1 (soort) instrument. Dan kun je wel blijven varieren of herhalen.
Michiel schreef:@Dimas
Natuurlijk kun jij wel intro;s maken...heb ik nooit gezegt, ik begrijp ook niet waarom je dat verdraait. (van Maz weet ik het niet zo,.. behalve die contest, nog nooit echt iets van hem gehoord).
Michiel schreef:Als je niet in staat bent een goed intro te maken ed. dan is dat je eigen probleem.. (ik verwacht dat de toekomstige chillmaster dat wel moet en zal kunnen).