Mijn zielige poging om een nieuwe topic te creëren die interessant is *kuch*.
Wat moet ik kwijt?
'k Had een oogje op een meisje maar volgens mij moet ze me niet fzo. Ze zegt dat ze me aardig vindt... Eerst leek het alsof ze iets had met iemad uit me klas maar daar is ok niks meer van te zien.
Dat moest ik ff kwijt.
Kijk maar wat jullie hier posten
Laatst gewijzigd door Ezyo op zo 15 mar 2009 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaa.. Ik ben bijna 17 en ben dus al met meisjes bezig... Ik wil zelf ook gaan draaien, maar natuurlijk begin ik klein. Met een groot bedrag... Jaja, ik wil een Vestax VCI 300 gaan kopenn... Lol XD
Dusky schreef:Mijn zielige poging om een nieuwe topic te creëren die interessant is *kuch*. Wat moet ik kwijt? 'k Had een oogje op een meisje maar volgens mij moet ze me niet fzo. Ze zegt dat ze me aardig vindt... Eerst leek het alsof ze iets had met iemad uit me klas maar daar is ok niks meer van te zien. Dat moest ik ff kwijt.
Helemaal waar! Daar zat ik zelf ook al aan te denken. Maar dan heb ik weer het gevaar dat ik te geduldig ben. Of dat iemand anders net iets sneller is, net als wat ik eerst dacht.
Vriendin en ik hebben een leuk huisje op't oog! Mooie bungalow in een recreatiepark! v/d week langs de hypotheker, eens zien of we wat los kunnen peuteren
Success is my only motherfucking option, failure's not