Locatie: Terneuzen Officiële Dramaqueen van NFF Avatar:NOMNOMNOM
Ongelezen berichtdoor Wackhead »
Velsig Deejay schreef:Ezyo als et goed is speelt ze ook een rol in de film Valentine's Day mss iets voor jou
ja ik heb m gezien, maar ze speelt een heel klein bijrolletje, in totaal 7 minuten, niet echt de moeite waard om voor taylor swift alleen die film te zien.
I like mudkipz
i thought i'd say that,
just so you'd know.
Velsig Deejay schreef:Ezyo als et goed is speelt ze ook een rol in de film Valentine's Day mss iets voor jou
ja ik heb m gezien, maar ze speelt een heel klein bijrolletje, in totaal 7 minuten, niet echt de moeite waard om voor taylor swift alleen die film te zien.
owh oke ja ik wil hem trouwens tog nie zien,nie mijn soort film. maar voor een echte fan is 1 minuut al genoeg volgens mij
I like the way it's hard, I love the way it's loud,
No one understands what the fuck I am about.
Just step into the place, and hear what I say,
I spit with the lyric, no time for delay
Locatie: Terneuzen Officiële Dramaqueen van NFF Avatar:NOMNOMNOM
Ongelezen berichtdoor Wackhead »
Velsig Deejay schreef:
Wackhead schreef:
owh oke ja ik wil hem trouwens tog nie zien,nie mijn soort film. maar voor een echte fan is 1 minuut al genoeg volgens mij
nee het is ook vooral een meisjesfilm.
en ja één minuut...
anne hathaway zat er ook in *slurp*
I like mudkipz
i thought i'd say that,
just so you'd know.
Ongelezen berichtdoor Suriel »
*blaast topic nieuw leven in*
Ik heb gedurende lange tijd mensen hun avatar verkleind als deze te groot was. Dit bleek niet te leiden tot verbetering en was gewoon zonde van mijn tijd dus worden te grote avatars nu gewoon verwijderd, zoals sommigen wellicht al ondervonden hebben.
Vragen? Opmerkingen? Shoot!
= = De 'ik-zou-graag-zeggen-wat-ik-bedoel-maar-de-woorden-zitten-in-de-weg' mentaliteit
Terecht!
Wij moeten ons er ook aan houden, dus dat geldt ook voor degenen die menen hierin steeds een uitzondering te moeten zijn.
Max. 150x150 pixels is groot zat.