Medusa schreef:Nog maar 8 mensen hebben het nummer gepost, nog 15 te gaan dus ik ben bang dat euphorica gelijk heeft gehad! Of ze worden 31 december pas ingeleverd:P
Er vallen altijd weer mensen af, mocht er op 31 december ook nog gepost worden, dan is dat wel laat, maar binnen de tijd.
Er is een andere jury gekomen. Omdat 1 ervan spoorloos verdwenen is en een ander ook nooit zijn gezicht laat zien, heb ik besloten om de jury te vervangen.
De jury bestaat nu uit: Brutal Bass, Euphorica en Scopes (ik zelf dus)
Daarmee stop ik zelf dus met de deelname aan de contest. Ik wou toch al niet winnen Verdere regels blijven onveranderd.
Scopes schreef:Er is een andere jury gekomen. Omdat 1 ervan spoorloos verdwenen is en een ander ook nooit zijn gezicht laat zien, heb ik besloten om de jury te vervangen. De jury bestaat nu uit: Brutal Bass, Euphorica en Scopes (ik zelf dus) Daarmee stop ik zelf dus met de deelname aan de contest. Ik wou toch al niet winnen Verdere regels blijven onveranderd.
ik wil ook wel in de jury zitten hoor...moet ik nu naar Nederland komen?
Vol goede moed riep ik dat het me op tijd ging lukken, maar ik ben bang dat ik de remix toch niet af ga krijgen, moet er nog te veel aan doen.
Pre tracks liggen ook al een tijdje stil, nu lopen deze niet weg, maar toch..
Ik ga wel weer meer tijd krijgen, daar heb ik nu niets aan, ik red het gewoon niet, vind het echt jammer