NFF Remix Contest Stemtopic
-
- Fruity Captain
-
- Fruity Master
-
- Moderator & Master of Chillout
- Soundcloud: https://soundcloud.com/ma_zea
-
- Fruity God
- Soundcloud: https://soundcloud.com/dronetracer
Ik heb op Paul gestemd. Ik vind zijn track lekkerder wegluisteren dan de rest. Ik zat eerst te twijvelen tussen Patrick, Paul en Medusa. Maar ik ben toch voor Paul gegaan. Om bovenstaande reden
Drone Website - Facebook - Soundcloud - MyOwnMusic
-
- Fruity Queen
Ik wou eigenlijk op scopes stemmen, had ik ook als enige niets op aan te merken. Op de 2e plek komt Jesse, veel tijd ingestoken en het klinkt gewoon goed. Je vocal staat soms echt teveel op links en de opbouw met die snare had wel iets creatiever gemogen, maar ik vergeef het je
Die van neurologic had veel beter gekund, er zitten teveel fouten in. Wel knap plaatje hoor
Die van kolj zit een heel leuk synthje in (dat stuk waar die glitch overheen zit), maar voor de rest vind ik hem te slapjes.. met name als het om dnb gaat hehe..
Mijn stem gaat dus (goh stelletje schapen), naar Jesse

Die van neurologic had veel beter gekund, er zitten teveel fouten in. Wel knap plaatje hoor

www.myspace.com/djsenra
Ik heb hem net aangemaakt, dus voeg me maar ff toe!
26 juni musical therapy :: detec-events.hyves.nl
detec-events.com
detec-events.com
-
- Moderator
- Soundcloud: https://soundcloud.com/markvanrijswijk
Medusa schreef:Ik wou eigenlijk op scopes stemmen, had ik ook als enige niets op aan te merken. Op de 2e plek komt Jesse, veel tijd ingestoken en het klinkt gewoon goed. Je vocal staat soms echt teveel op links en de opbouw met die snare had wel iets creatiever gemogen, maar ik vergeef het je
Die van neurologik had veel beter gekund, er zitten teveel fouten in. Wel knap plaatje hoorDie van kolj zit een heel leuk synthje in (dat stuk waar die glitch overheen zit), maar voor de rest vind ik hem te slapjes.. met name als het om dnb gaat hehe..
bedankt, maar het is ook zeker niet mijn beste nummer en de afmix zuigt aan alle kanten xD toch leuk dat ik er nog best veel reacties op krijg

-
- Grandmaster
Jeetje het was best moeilijk, ik had ook Scopes als een van mijn favorieten (een mooie relaxte remix) maargoed die heeft nu een andere taak op zich genomen. Verder zaten er ook nog meer leuke inzendingen bij.
Ik stem op Jesse, het is niet direct een stijl waar ik veel naar luister, ben trouwens ook geen echte kenner van het trance genre om er uitgebreider op in te gaan. Ik vind het gewoon een goed geproduceerde remix geworden, er zit creativiteit in, goede sounds, aardig wat afwisseling, er is tijd en aandacht aan besteed.
Ik stem op Jesse, het is niet direct een stijl waar ik veel naar luister, ben trouwens ook geen echte kenner van het trance genre om er uitgebreider op in te gaan. Ik vind het gewoon een goed geproduceerde remix geworden, er zit creativiteit in, goede sounds, aardig wat afwisseling, er is tijd en aandacht aan besteed.
♫
-
- Fruity God
-
- Fruity Master
-
- Admin & Remix Master
- Soundcloud: https://https://soundcloud.com/questiz
Wow, bedankt voor al deze stemmen!! Dit had ik niet verwacht
Ik heb alles eens even beluisterd en moet toch zeggen dat die van Kolj mij het meest aanspreekt. Begint erg lekker, goed gebruik van de vocals, lekkere droge sawsynths. De algemene bass die gesidechained wordt is misschien iets te sawwy, maar hij stoort niet. Die slidesaw later is ook erg goed gemaakt!
Dan de pads in de break bij het refrein, idd behoorlijk hoog chillout gehalte, nice work. Vocals zijn over het algemeen ook goed gebruikt, iig een hoger vocal gehalte vergeleken met mijn remix
Al met al een leuke plaat, muzikaal gezien (akkoorden, melodietjes, synths) bovengemiddeld. Ritmisch gezien echter wat minder, de beat zit weinig variatie in - wat extra percussie of variaties in hihats oid had gekund! Maar mijn stem gaat hoe dan ook naar jou Kolj
En nogmaals bedankt voor de stemmen iedereen so far...

Ik heb alles eens even beluisterd en moet toch zeggen dat die van Kolj mij het meest aanspreekt. Begint erg lekker, goed gebruik van de vocals, lekkere droge sawsynths. De algemene bass die gesidechained wordt is misschien iets te sawwy, maar hij stoort niet. Die slidesaw later is ook erg goed gemaakt!
Dan de pads in de break bij het refrein, idd behoorlijk hoog chillout gehalte, nice work. Vocals zijn over het algemeen ook goed gebruikt, iig een hoger vocal gehalte vergeleken met mijn remix

Al met al een leuke plaat, muzikaal gezien (akkoorden, melodietjes, synths) bovengemiddeld. Ritmisch gezien echter wat minder, de beat zit weinig variatie in - wat extra percussie of variaties in hihats oid had gekund! Maar mijn stem gaat hoe dan ook naar jou Kolj

En nogmaals bedankt voor de stemmen iedereen so far...

-
- Newbie
-
- Fruity Captain
-
- Fruity Captain
Nattehandoek:
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all. Gebruik geen speedyshare! die expiret altijd....
Neurologik:
Lead synth staat wel erruug schel en overheerst teveel. Kick is niet erg krachtig. Wel goeie opbouw en een prima track. 7.5/10
Jesse:
Steekt goed in elkaar. melodieus goed en ritmisch ook. Het lijkt of de filter van de vocal op 1.25 te laat is ingezet. Stuk bij 3.45 vind ik het lekkerst klinken. 8.5/10
Gaatjeniksaan:
Begin doet me denken aan Dash Berlin - Till the skies fall down. Mist echt een duidelijke bass. bij 4.00 hoor je dat er geknipt is. 7/10.
Medusa:
Begint gelijk lekker! Heerlijk helder. Wat progressiever dan de rest, maar dat stoort absoluut niet, mag alleen wel wat meer variatie in. 8.5/10.
Patrick Behrendt:
downloadsnelheid is 10 kbps gvd
. Vocals lopenin het begin ergens niet helemaal lekker. Maar al met al wel een lekker nummertje! 8/10
PaulvanderPennen:
Melodieus niet erg sterk en vocal loopt niet lekker. 6.5/10
DjDis:
Baslijn direct uit het nummer zelf. Piano is wel leuk. Geluiden alleen niet echt zuiver. 6/10
Maya79:
beetje goedkope vocal
. Slechte opbouw. Oefening baart kunst
. 5.5/10
en mijn stem gaat naar... Medusa, omdat haar(am I right?) track lekker stevig is en mij het meeste aanspreekt.
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all. Gebruik geen speedyshare! die expiret altijd....
Neurologik:
Lead synth staat wel erruug schel en overheerst teveel. Kick is niet erg krachtig. Wel goeie opbouw en een prima track. 7.5/10
Jesse:
Steekt goed in elkaar. melodieus goed en ritmisch ook. Het lijkt of de filter van de vocal op 1.25 te laat is ingezet. Stuk bij 3.45 vind ik het lekkerst klinken. 8.5/10
Gaatjeniksaan:
Begin doet me denken aan Dash Berlin - Till the skies fall down. Mist echt een duidelijke bass. bij 4.00 hoor je dat er geknipt is. 7/10.
Medusa:
Begint gelijk lekker! Heerlijk helder. Wat progressiever dan de rest, maar dat stoort absoluut niet, mag alleen wel wat meer variatie in. 8.5/10.
Patrick Behrendt:
downloadsnelheid is 10 kbps gvd

PaulvanderPennen:
DjDis:
Baslijn direct uit het nummer zelf. Piano is wel leuk. Geluiden alleen niet echt zuiver. 6/10
Maya79:
beetje goedkope vocal

en mijn stem gaat naar... Medusa, omdat haar(am I right?) track lekker stevig is en mij het meeste aanspreekt.
Wie dit leest eet poep
-
- Fruity Queen
dj kolj schreef:Nattehandoek:
Neurologik:
Jesse:
Gaatjeniksaan:
Medusa:
Patrick Behrendt:
downloadsnelheid is 10 kbps gvd. Vocals lopenin het begin ergens niet helemaal lekker. Maar al met al wel een lekker nummertje! 8/10
PaulvanderPennen:
DjDis:
Maya79:
beetje goedkope vocal. Slechte opbouw. Oefening baart kunst
. 5.5/10
bedankt man (ik hou ook wel van een stevige progressieve beat

www.myspace.com/djsenra
detec-events.com
detec-events.com